Gå til våre mobile nettsider
Bokkilden Markedsføringsledelse - Philip Kotler - Paperback (9788205315822)
Del med andre
Utgitt:
Forlag:
Gyldendal akademisk
Innb:
Paperback
Språk:
Norsk Bokmål
Sider:
XVII, 627
Format:
25 x 20 cm
ISBN:
9788205315822
Utgave:
3. utg.

Markedsføringsledelse

av ;

Tore-Jarl Bielenberg

(Oversetter) ;

Dan-Erik Dyrud

(Oversetter) m.fl.
Paperback Leveringstid: Sendes innen 1 virkedag
Legg i handlekurv
Vår pris: 556,-
Spar: 83,-
Veil.pris: 639,-
Markedsføringsbibelen Denne norske utgaven er en oversettelse av den 11. amerikanske utgaven av standardverket innen markedsføring og markedsføringsledelse. Boken er bearbeidet og tilpasset norske forhold.Boken er tverrfaglig da den også baseres på andre relevante disipliner som økonomisk teori, atferdsteori og matematikk.Boken behandler alle de emner som en markedsfører må ha kjennskap til og beherske. Den dekker også strategiske, taktiske og administrative overveielser man står overfor i markedsføringsledelse.
Denne boka er regnet som selve standard-verket i markedsføring og markedsføringsledelse. boka behandler alle de emnene som en markedsfører må hakjennskap til og beherske. Den dekker også de strategiske, taktiske og administrative overveielser mar står overfor i markedsføringsledelse. Boka er tilpasset norske forhold.
Kampanje!
Du vil kanskje også like:
Principles of Marketing - Philip Kotler
Philip Kotler
Principles of Marketing
Vår pris: 2058,-
Principles of Marketing Plus MyMarketingLab with Pearson Etext -- Access Card Package - Philip Kotler
Philip Kotler
Principles of Marketing Plus MyMarketin..
Vår pris: 2639,-
Kotler om markedsføring - Philip Kotler
Philip Kotler
Kotler om markedsfør..
Vår pris: 312,-
Spar: 47,-