Sosiale medier
Hva gjør vi med sosiale medier, og hva gjør de med oss? Blir du lykkelig eller ulykkelig? Hva gjør at noe «går viralt»?
Hvorfor skryter folk av seg selv? Blir det mer demokrati? Sosiale medier er i dag en naturlig del av både hverdagsliv, arbeidsliv og samfunnsliv. Les mer
- Vår pris
- 459,-
(Paperback)
Fri frakt!
Leveringstid:
Ikke i salg
Paperback
Paperback
Vår pris:
459,-
(Paperback)
Fri frakt!
Leveringstid:
Ikke i salg
Hva gjør vi med sosiale medier, og hva gjør de med oss? Blir du lykkelig eller ulykkelig? Hva gjør at noe «går viralt»?
Hvorfor skryter folk av seg selv? Blir det mer demokrati? Sosiale medier er i dag en naturlig del av både hverdagsliv, arbeidsliv
og samfunnsliv. Derfor blir det stadig viktigere å forstå sosiale medier. Er du lei av synsing om sosiale medier? Denne boka
gir deg svar som er forankret i flere hundre forskningsartikler innen psykologi, sosiologi, markedsføring, medievitenskap,
journalistikk, statsvitenskap og en rekke andre fagfelt. Den er derfor godt egnet både for studenter og fagfolk innen disse
fagfeltene. Ida Jackson har skrevet forordet til boken. Ida Aalen er utdannet medieviter. Hun jobber med digital strategi
og brukervennlighet i Netlife Research.
Sosiale medier er en svært revidert og utvidet utgave av En kort bok om sosiale medier.
Sosiale medier er en svært revidert og utvidet utgave av En kort bok om sosiale medier.
- FAKTA
-
Utgitt:
2015
Forlag: Fagbokforlaget
Innbinding: Paperback
Språk: Norsk Bokmål
Sider: 286
ISBN: 9788245018066
Utgave: 1. utg.
Format: 22 x 14 cm
- KATEGORIER:
- VURDERING
-
Gi vurdering
Les vurderinger