Rik på lavpris

bløffen om priser og konkurranse i norske matbutikker

Forfatteren setter spørsmålstegn ved begrepet "lavpris" i norsk dagligvarebransje, og forsøker å svare på hvordan så mange har kunnet bli så rike av å drive med lavpris i Norge. I følge forfatteren henger de høye prisene, maktkonsentrasjonen og det dårlige vareutvalget sammen med ett forhold; mangel på reell konkurranse i markedet. Les mer
Vår pris
318,-
Spar
31,-

Veil. pris: 349,-  (Innbundet) Fri frakt!
Leveringstid: Ikke i salg

Innbundet

Storkunde?
Vi gir kvantumsrabatt! Les mer

Innbundet
Vår pris: 318,-
Spar: 31,-

Veil. pris: 349,-  (Innbundet) Fri frakt!
Leveringstid: Ikke i salg

Storkunde?
Vi gir kvantumsrabatt! Les mer

Om boka

Forfatteren setter spørsmålstegn ved begrepet "lavpris" i norsk dagligvarebransje, og forsøker å svare på hvordan så mange har kunnet bli så rike av å drive med lavpris i Norge. I følge forfatteren henger de høye prisene, maktkonsentrasjonen og det dårlige vareutvalget sammen med ett forhold; mangel på reell konkurranse i markedet. Har litteraturliste.

Fakta