Markedsføring 3.0

fra produkter til kunder til den menneskelige ånd

; Bertil Knudsen (Oversetter) ; Hermawan Kartajaya (Innledning) ; Iwan Setiawan (Innledning)

Denne boken presenterer en ny markedsføringsmodell som beveger seg bakenfor produktbaserte og forbrukerbaserte strategier og inntar en holistisk holdning til kunder som flerdimensjonale samarbeidspartnere. Les mer
Vår pris
369,-

(Innbundet) Fri frakt!
Leveringstid: Ikke i salg

Innbundet

Storkunde?
Vi gir kvantumsrabatt! Les mer

Innbundet
Vår pris: 369,-

(Innbundet) Fri frakt!
Leveringstid: Ikke i salg

Storkunde?
Vi gir kvantumsrabatt! Les mer

Denne boken presenterer en ny markedsføringsmodell som beveger seg bakenfor produktbaserte og forbrukerbaserte strategier og inntar en holistisk holdning til kunder som flerdimensjonale samarbeidspartnere. Boken legger frem forfatternes hovedideer med eksempler fra virkeligheten. Den forklarer blant annet hvordan du kan posisjonere varemerket ditt som en positiv kraft i verden, og samarbeide med kundenes talsmenn.
FAKTA
Utgitt:
Forlag: Hegnar media
Innbinding: Innbundet
Språk: Norsk Bokmål
Sider: 225
ISBN: 9788271462444
Utgave: 1. utg.
Orig.tittel: Marketing 3.0 : from products to customers to the human spirit
Format: 22 x 16 cm
KATEGORIER:

Bla i alle kategorier

VURDERING
Gi vurdering
Les vurderinger