Min side Kundeservice Gavekort – en perfekt gave Registrer deg

Spill- og dataprogrammering

en illustrert trinn-for-trinn-guide

Er du interessert i dataspill og animasjoner? Har du lyst til å lage dine egne programmer og spill? Denne boken er akkurat det en spirende programmerer trenger. Her blir vi først kjent med det visuelle dra-og-dropp-språket Scratch, og med erfaringene derfra går vi videre til å programmere med det litt mer fryktinngytende Python, et tekstbasert programmeringsspråk som brukes mye i yrkeslivet. Les mer

181,-

199,- Spar: 18,-

Paperback
Utsolgt
Er du interessert i dataspill og animasjoner? Har du lyst til å lage dine egne programmer og spill? Denne boken er akkurat det en spirende programmerer trenger. Her blir vi først kjent med det visuelle dra-og-dropp-språket Scratch, og med erfaringene derfra går vi videre til å programmere med det litt mer fryktinngytende Python, et tekstbasert programmeringsspråk som brukes mye i yrkeslivet. Koding har blitt kalt framtidens språk, og etter hvert som mer og mer i verden blir digitalisert, vil de som kan eller forstår programmering, få et stort fortrinn. Boken er utviklet for å støtte data som skolefag, og vil gjøre selv de mest innfløkte sidene ved programmering og datamaskiner forståelige for alle.

Detaljer

Forlag
Spektrum
Innbinding
Paperback
Språk
Norsk Bokmål
Sider
224
ISBN
9788231611752
Utgave
1. utg.
Utgivelsesår
2017
Originaltittel
Computer coding for kids
Format
24 x 20 cm
Serie
Hjelp barna på skolen

Kunders vurdering

Oppdag mer

Bøker som ligner på Spill- og dataprogrammering:

Se flere

De som kjøpte denne kjøpte også:

Skogen

Anne Sverdrup-Thygeson
Innbundet 
375,- 429,-

Logg inn

Ikke medlem ennå? Registrer deg her

Glemt medlemsnummer/passord?

Handlekurv