På sporet av medvirkning og læring
de yngste barna og spenningsfeltet mellom det planlagte og det spontane
Kan barn under tre år påvirke barnehagens formelle læringsarbeid? Boken drøfter eksempler og viser at det er mulig å beskrive hvordan medvirkning og læring kan arte seg i barnehagen, men ikke ut fra vedtatte metoder eller didaktiske planer. Les mer
439,-
Paperback
Sendes innen 3 - 10 dager
Kan barn under tre år påvirke barnehagens formelle læringsarbeid? Boken drøfter eksempler og viser at det er mulig å beskrive hvordan medvirkning og læring kan arte seg i barnehagen, men ikke ut fra vedtatte metoder eller didaktiske planer. Å samarbeide med barn under tre år i læringsaktiviteter krever at personalet har oppmerksomheten rettet mot barnas utsagn og innspill, og ikke hovedsakelig mot sin egen kunnskap og formidlingsprosess.
Detaljer
- Forlag
- Fagbokforlaget
- Innbinding
- Paperback
- Språk
- Norsk Bokmål
- Sider
- 168
- ISBN
- 9788245008111
- Utgave
- 1. utg.
- Utgivelsesår
- 2013
- Format
- 21 x 14 cm