Gigantsalget er utvidet: inntil 80% rabatt
Min side Kundeservice Gavekort – en perfekt gave Registrer deg

Bedre produkter

håndbok i produktledelse og digital produktutvikling

Å jobbe med digitale produkter handler ikke om å bli ferdig, men om å forbedre. Brukerne får nye behov og vaner, konkurrenter dukker opp, nye lover blir vedtatt. Plutselig står vi midt i en pandemi, økonomiske nedgangstider, klimakrise. Les mer

429,-
Sendes innen 3 - 10 dager
Å jobbe med digitale produkter handler ikke om å bli ferdig, men om å forbedre. Brukerne får nye behov og vaner, konkurrenter dukker opp, nye lover blir vedtatt. Plutselig står vi midt i en pandemi, økonomiske nedgangstider, klimakrise. Verden står ikke stille, så da kan ikke produktet stå stille.
Denne boka viser hvordan vi kan si farvel til prosjektplanene og omfavne at produkter aldri blir ferdige. Du skal få slippe å lese om enorme amerikanske selskaper og anekdoter fra Silicon Valley. I stedet blir du kjent med hvordan norske virksomheter - offentlige og private, små og store - håndterer utfordringene med digital produktutvikling og produktledelse.
Produktledelse er et fagområde som er avgjørende for hva slags digitale produkter vi får. I det ligger det et stort ansvar, for digitale produkter kan skape mye frustrasjon hver dag, det være seg for innbyggere, kunder eller arbeidstakere. Digitalisering i seg selv skaper ingen verdi. Men når man får til å lage et godt digitalt produkt, kan det løse problemer for veldig mange mennesker samtidig.
Ida Aalen (f. 1985) har jobbet med digital produktutvikling siden 2008. Hun startet karrieren sin som interaksjonsdesigner. I 2017 etablere Aalen - sammen med to andre gründere - Confrere, et produkt som gjorde det enkelt for fastleger og psykologer å tilby videokonsultasjoner. Etter fem år som produktdirektør i Confrere ble hun selvstendig produktcoach. I dag hjelper hun norske virksomheter med produktledelse og produktutvikling. Ida Aalen har tidligere skrevet tre bøker om sosiale medier.

«Silicon Valley på norsk. Med Ida Aalens ferske bok om produktledelse har vi fått en bok som setter det voksende fagfeltet i en kontekst og i et språk vi kan føle oss hjemme i.» Are W. Sandvik, Dagens Næringsliv

Detaljer

Forlag
Fagbokforlaget
Innbinding
Paperback
Språk
Norsk Bokmål
Sider
220
ISBN
9788245045321
Utgave
1. utg.
Utgivelsesår
2023
Format
22 x 16 cm

Les utdrag

Utdraget er hentet fra e-bok-utgaven. Åpne utdrag her

Bla i boka

Kunders vurdering

Oppdag mer

Bøker som ligner på Bedre produkter:

Se flere

De som kjøpte denne kjøpte også:

Evna

Siri Pettersen
Innbundet 
299,- 329,-

Logg inn

Ikke medlem ennå? Registrer deg her

Glemt medlemsnummer/passord?

Handlekurv