Markedsrett
innføring i markedsførings-, konkurranse- og immaterialrett
Ole-Andreas Rognstad ; Harald Irgens-Jensen ; Kristina Stenvik ; Inger Berg Ørstavik ; Eirik Østerud
- Vår pris
- 539,-
(Innbundet)
Fri frakt!
Leveringstid:
Sendes innen 1 virkedag
(Innbundet)
Fri frakt!
Leveringstid:
Sendes innen 1 virkedag
På hvilke måter kan en bedrift som har lagt ned store ressurser i produktutvikling og markedsføring, skjerme sine investeringer? I hvilken grad kan bedriften forhindre konkurrerende virksomheter fra å selge og markedsføre de samme eller liknende produkter uten å bære tilsvarende kostnader? Hvordan kan bedriften beskytte eget navn og produktnavn og andre kjennetegn slik at kundene kjenner igjen produktene til bedriften? Boken omhandler regler som har betydning for denne type problemstillinger. Den har også en rekke praktiske eksempler og oppgaver og kan brukes som inngangsport til en større fordypning i markedsrettens fagområder.
- FAKTA
-
Utgitt:
2021
Forlag: Universitetsforlaget
Innbinding: Innbundet
Språk: Norsk Bokmål
Sider: 430
ISBN: 9788215043289
Utgave: 1. utg.
Format: 25 x 17 cm
- KATEGORIER:
- VURDERING
-
Gi vurdering
Les vurderinger