Å lykkes med media

en håndbok for deg som vil sette agenda

; Siri Dokken (Illustratør)

Hva skal til for å komme på i media? Og hva gjør du om en journalist plutselig ringer?
I denne boken får du råd og praktiske tips til hvordan du kan lykkes med mediearbeid.

Det er mye som kan gjøres for å få budskapet ditt på trykk eller for å bli invitert i tv-studio. Les mer
Vår pris
299,-
Spar
30,-

Veil. pris: 329,-  (Paperback) Fri frakt!
Leveringstid: Sendes innen 3 virkedager

Storkunde?
Vi gir kvantumsrabatt! Les mer

Vår pris: 299,-
Spar: 30,-

Veil. pris: 329,-  (Paperback) Fri frakt!
Leveringstid: Sendes innen 3 virkedager

Storkunde?
Vi gir kvantumsrabatt! Les mer

Om boka

Hva skal til for å komme på i media? Og hva gjør du om en journalist plutselig ringer?
I denne boken får du råd og praktiske tips til hvordan du kan lykkes med mediearbeid.

Det er mye som kan gjøres for å få budskapet ditt på trykk eller for å bli invitert i tv-studio. Tidspunkt, avsender og innpakking er viktig. Gjør deg selv og din sak interessant og møt forberedt til intervjuet. Noen ganger er målet å hindre oppmerksomhet om en dårlig sak eller å dempe kraften i negativ omtale. Det finnes også gode råd for dette.

Forfatter Mina Gerhardsen har jobbet både som journalist og informasjonsrådgiver og har vært intervjuet utallige ganger. Hun viser gjennom eksempler, strategier og huskelister hvordan din sak kan bli kjent. Er du tillitsvalgt eller politisk engasjert, arbeider for en organisasjon eller innen media og kommunikasjon . så er dette boka for deg.

«Boka gjorde meg så letta og glad at eg gjerne tilrår henne for studentar, lærarar, organisasjonsfolk, tillitspersonar, festtalarar og andre.» Dag og Tid om Å lykkes med taler

Fakta