Å lykkes med media
en håndbok for deg som vil sette agenda
Mina Gerhardsen ; Siri Dokken (Illustratør)
Det er mye som kan gjøres for å få budskapet ditt på trykk eller for å bli invitert i tv-studio. Les mer
- Vår pris
- 229,-
(E-bok)
Tilgjengelig umiddelbart etter kjøp
Min side |
Bokkilden-app | Kindle
(E-bok)
Tilgjengelig umiddelbart etter kjøp
Min side |
Bokkilden-app | Kindle
Det er mye som kan gjøres for å få budskapet ditt på trykk eller for å bli invitert i tv-studio. Tidspunkt, avsender og innpakking er viktig. Gjør deg selv og din sak interessant og møt forberedt til intervjuet. Noen ganger er målet å hindre oppmerksomhet om en dårlig sak eller å dempe kraften i negativ omtale. Det finnes også gode råd for dette.
Forfatter Mina Gerhardsen har jobbet både som journalist og informasjonsrådgiver og har vært intervjuet utallige ganger. Hun viser gjennom eksempler, strategier og huskelister hvordan din sak kan bli kjent. Er du tillitsvalgt eller politisk engasjert, arbeider for en organisasjon eller innen media og kommunikasjon ? så er dette boka for deg.
Mina Gerhardsen har bakgrunn fra journalistikk og politikk. Hun har jobbet som journalist, vært informasjonsrådgiver, er tidligere statssekretær ved Statsministerens kontor med ansvar for mediestrategi og har vært kommunikasjonsdirektør. Gerhardsen har også erfaring fra frivillig sektor, som leder og talsperson.