Knallhelg: -25 % med kode BADE25
Min side Kundeservice Gavekort – en perfekt gave Registrer deg

Pitchboken

en innføring i retorikk 2.0

Dette er en praktisk bok for deg som skal holde korte verbale presentasjoner i gitte situasjoner. Forfatteren Steinar Hoel Korsmo gir deg mange gode råd og viktig innsikt i hvordan du enkelt kan utvikle og fremføre en profesjonell pitch i standardformater til blant annet investorer, kunder, partnere, ansatte, medlemmer og velgere. Les mer

598,-
Innbundet
Sendes innen 1 virkedag
Dette er en praktisk bok for deg som skal holde korte verbale presentasjoner i gitte situasjoner. Forfatteren Steinar Hoel Korsmo gir deg mange gode råd og viktig innsikt i hvordan du enkelt kan utvikle og fremføre en profesjonell pitch i standardformater til blant annet investorer, kunder, partnere, ansatte, medlemmer og velgere.

Pitchboken - en innføring i retorikk 2.0 gir deg god innsikt i pitch-formater til bruk i de fleste sammenhenger for både verbal og digital pitching.

Boken tar deg også innom kulturelle perspektiver for å lykkes med å pitche i forretningssammenheng i en rekke andre land, og du får også innsikt i hvordan du kan definere og påvirke beslutningstakere.

Dette er ikke en lærebok i retorikk, men en praktisk håndbok i hvordan du skal fremstille budskapet ditt med triggerpunkter i standardformater slik at du oppnår resultater raskest mulig. Med sin omfattende erfaring tar Steinar Hoel Korsmo deg også igjennom grunnleggende kunnskap i metoder for fremføring av pitchen.

Steinar Hoel Korsmo har gjennomført pitch-treninger og pitch-fora for mer enn 10.000 gründere og investorer i mer enn 50 land worldwide.

I mer enn 20 år har han reist verden rundt som en av verdens fremste pitch-trenere. Han er seriegründer, business angel og politiker, og han har etablert og bygget opp «Seed Forum Global» til å bli en global organisasjon som et eksportprodukt fra Norge.

I utlandet har Steinar Hoel Korsmo ledet gjennomføringen av mer enn 100 bilaterale prosjekter i en rekke land, herunder i Afrika, Sør-Amerika, Øst-Europa og på Balkan. Han er med-grunnlegger av iHUB, som er et av Øst-Europas største nettverk av innovasjonssentra for gründere i Ukraina, Moldova og Georgia. Han regnes som innovasjonsinfluencer i flere land.

Detaljer

Forlag
Hegnar media
Innbinding
Innbundet
Språk
Bokmål
Sider
217
ISBN
9788271464325
Utgave
1. utg.
Utgivelsesår
2023
Originaltittel
Pitchboken
Format
22 x 16 cm

Kunders vurdering

Oppdag mer

Bøker som ligner på Pitchboken:

Se flere

De som kjøpte denne kjøpte også:

Logg inn

Ikke medlem ennå? Registrer deg her

Glemt medlemsnummer/passord?

Handlekurv