Min side Kundeservice Gavekort – en perfekt gave Registrer deg

Media Sport Stars

Masculinities and Moralities

«

'Whannel is an experienced guide into questions of commodification, sexism, racism, and nationalism, as he takes us through the logics and practices of television and the tabloids.' -International Review for the Sociology of Sport

»

Media Sports Stars considers how masculinity and male identity are represented through images of sport and sport stars. Les mer

672,-
Sendes innen 21 dager
Media Sports Stars considers how masculinity and male identity are represented through images of sport and sport stars.

Detaljer

Forlag
Routledge
Innbinding
Paperback
Språk
Engelsk
Sider
284
ISBN
9780415170383
Utgivelsesår
2001
Format
23 x 16 cm

Anmeldelser

«

'Whannel is an experienced guide into questions of commodification, sexism, racism, and nationalism, as he takes us through the logics and practices of television and the tabloids.' -International Review for the Sociology of Sport

»

«

'Whannel is an experienced guide into questions of commodification, sexism, racism, and nationalism, as he takes us through the logics and practices of television and the tabloids.' - International Review for the Sociology of Sport

'Media Sport Stars has the theoretical heft to bear out [the] promise of potential ... a winning one.' - The Hedgehog Review - Celebrity Culture

»

Kunders vurdering

f
fup duck – 10.11.2004

– I denne boka analyserer Whannel representasjonar av sports-stjerner for å forstå korleis idear om moralitet og maskulinitet oppstår. Ein gjennomgang av kjente sports-profilar frå før første verdenskrig og fram til i dag syner korleis media skapar eit bilete av idrettsstejerner som igjen er med på å skape og støtte idear i samfunnet om maskulinitet og moralitet. Eksempla er stort sett henta frå Storbritannia of USA, men fleire av dei er nok kjente her i Norge. Uansett vil ein lett kunne kjenne igjen den media-praksisen Whannel skisserer med den måten norske medier behandler våre heimlege stjerner på. Boka er på den måten svært god då den på ein fin måte viser kva rolle media spelar for sosiale diskursar. Den aukande kommersialiseringa av sport og den tiltakande intensiteten i medias interesse for profilar innan idrett er eit huvudanliggande hjå Whannel. Han viser at sport har gått frå å handle om prestasjon til å bli eit produkt avhengig av presentasjon. For øvrig eit lite hyggelig bilete for dei som elskar sport. Boka er lettlest og absolutt å anbefale om tema idrett og media er interessante.

Oppdag mer

Bøker som ligner på Media Sport Stars:

Se flere

De som kjøpte denne kjøpte også:

Randa

Zakariya Tamir
Paperback 
399,-
 

Logg inn

Ikke medlem ennå? Registrer deg her

Glemt medlemsnummer/passord?

Handlekurv