Min side Kundeservice Vår historie Gavekort – en perfekt gave Registrer deg
Hvordan håndterer man en krise når informasjonen spres raskere enn noen gang, og publikum kanskje sitter på mer informasjon om krisen enn det du gjør? Hvordan skal offentlige virksomheter forholde seg til manglende informasjonskontroll i kriser? Bidrar sosiale medier til mer kaos, eller kan de nye mediene bidra til kaoskontroll? Hvordan man forbereder seg for kriser og kommuniserer i en krisesituasjon er endret etter sosiale mediers inntog i samfunnet. Les mer
380,-
Sendes innen 3 virkedager
Hvordan håndterer man en krise når informasjonen spres raskere enn noen gang, og publikum kanskje sitter på mer informasjon om krisen enn det du gjør? Hvordan skal offentlige virksomheter forholde seg til manglende informasjonskontroll i kriser? Bidrar sosiale medier til mer kaos, eller kan de nye mediene bidra til kaoskontroll? Hvordan man forbereder seg for kriser og kommuniserer i en krisesituasjon er endret etter sosiale mediers inntog i samfunnet. Informasjonsmengden har økt, informasjonen sprer seg raskere og i flere kanaler enn tidligere. Denne boken tar for seg både positive sider og fallgruver ved offentlige virksomheters bruk av sosiale medier i krisesituasjoner. Dette er en praktisk fagbok om hvordan man organiserer, informerer og kommuniserer før, under og etter en krise. Den gir faglig støtte og er et praktisk verktøy for krisepersonell, ledere og alle med kommunikasjonsansvar i offentlige virksomheter.

Detaljer

Forlag
Kommuneforlaget
Innbinding
Paperback
Språk
Bokmål
Sider
125
ISBN
9788244621069
Utgave
1. utg.
Utgivelsesår
2012
Originaltittel
Krisehåndtering 2.0
Format
24 x 17 cm

Kunders vurdering

Oppdag mer

Bøker som ligner på Krisehåndtering 2.0:

Se flere

De som kjøpte denne kjøpte også:

Krise

Jon Gangdal
Paperback 
569,-
 

SVK

Roald Dahl
Innbundet 
329,-

Logg inn

Ikke medlem ennå? Registrer deg her

Glemt medlemsnummer/passord?

Handlekurv