Min side Kundeservice Gavekort – en perfekt gave Registrer deg

PR og strategisk kommunikasjon

teorier og fagidentitet

Alle virksomheter må forholde seg til og kommunisere med omverdenen på en eller annen måte. Slik praksis kalles gjerne PR eller strategisk kommunikasjon. Denne boka gjør opp bo for kunnskapen vi har på dette feltet, da med særlig vekt på PR-forskningen. Les mer

409,-
Paperback
Sendes innen 1 virkedag
Alle virksomheter må forholde seg til og kommunisere med omverdenen på en eller annen måte. Slik praksis kalles gjerne PR eller strategisk kommunikasjon. Denne boka gjør opp bo for kunnskapen vi har på dette feltet, da med særlig vekt på PR-forskningen.
Hvordan bør kommunikasjonsvirksomheten organiseres? Hva slags retoriske valg kan virksomheter foreta i for eksempel krisesituasjoner? Er PR og strategisk kommunikasjon med på å styrke offentligheten? Slik spørsmål er reist i litteraturen, og boka gir en innføring for dem som ikke kjenner praksisen og de akademiske teoriene. Hovedmålet er likevel å evaluere det teoretiske feltet og gi et innlegg i en debatt om faglig identitet og hvordan PR og strategisk kommunikasjon bør studeres.

Detaljer

Forlag
Universitetsforlaget
Innbinding
Paperback
Språk
Norsk Bokmål
Sider
181
ISBN
9788215022284
Utgave
1. utg.
Utgivelsesår
2013
Format
23 x 15 cm

Kunders vurdering

Oppdag mer

Bøker som ligner på PR og strategisk kommunikasjon:

Se flere

De som kjøpte denne kjøpte også:

Skogen

Anne Sverdrup-Thygeson
Innbundet 
375,- 429,-

Herman

Herman Flesvig
Innbundet 
318,- 349,-

2070

Bjørn H. Samset
Innbundet 
363,- 399,-

Logg inn

Ikke medlem ennå? Registrer deg her

Glemt medlemsnummer/passord?

Handlekurv