Min side Kundeservice Gavekort – en perfekt gave Registrer deg

Innholdsrevolusjonen

kommuniser det du står for ved å fortelle en bedre historie

Kommuniser ved å fortelle en bedre historie.
Mark Masters er markedsdirektør i The ID Group, konsulenter innen innholdsmarkedsføring. Han tror på betydningen av at selskapene skaper bedre innhold, etablerer organisk vekst og står for noe spennende. Les mer

479,-
Innbundet
Sendes innen 1 virkedag
Kommuniser ved å fortelle en bedre historie.
Mark Masters er markedsdirektør i The ID Group, konsulenter innen innholdsmarkedsføring. Han tror på betydningen av at selskapene skaper bedre innhold, etablerer organisk vekst og står for noe spennende. Han snakker med markedsførere og selskaper på bransjekonferanser om temaene innholdsmarkedsføring og anvendelse av en «Fortellingen er viktigst»-holdning for å få en tettere relasjon til et publikum. Han er med på å arrangere fortellerstevnet Once Upon a Time, og er en av programvertene i podcasten Marketing Homebrew. Hans nettbaserte serie Talking Content Marketing fører sammen innflytelsesrike personer, forfattere og talere fra markedsføringens verden som deler sin kunnskap.
Markedsføringen har endret seg mer de siste 20 årene enn noen annen forretningsdisiplin. Hvorfor bruker vi da de samme gamle lærebøkene? Hvorfor tror bedriftseiere fremdeles at man gir bedriften en lang levetid ved å rope høyere enn konkurrentene?
Den gamle måten å markedsføre på, der vi ble oppfordret til å bruke mer på reklame og bli sett, er død. Markedsføring handlet om å forstyrre massene, men tidene har forandret seg. Det eneste som får oss til å skille oss ut, er historiene vi forteller.
Denne boken er ikke basert på gamle metoder som å lage markedsføringsplaner eller analysere markedsføringsmiksen. Den handler om en ny måte å tenke på - en som er basert på innhold som er mer emosjonelt og nyttig for andre når de skal løse problemene sine - for å skape lønnsom handling.

Detaljer

Forlag
Hegnar media
Innbinding
Innbundet
Språk
Norsk Bokmål
Sider
197
ISBN
9788271463458
Utgave
1. utg.
Utgivelsesår
2017
Originaltittel
The content revolution : communicate what you stand for by telling a better story
Format
22 x 15 cm

Kunders vurdering

Oppdag mer

Bøker som ligner på Innholdsrevolusjonen:

Se flere

Logg inn

Ikke medlem ennå? Registrer deg her

Glemt medlemsnummer/passord?

Handlekurv