Min side Kundeservice Gavekort – en perfekt gave Registrer deg

Åpen eller innadvendt

omdømmebygging for organisasjoner

Før 2004 ble ordet omdømme knapt nevnt i norske medier. I årene etter har omdømmebegrepet blitt noe som påvirker alle organisasjoner. Det finnes i dag en rekke omdømmerelaterte rangeringer i norsk nærings- og organisasjonsliv som bedriftene må forholde seg til. Les mer

345,-
Tilgjengelig umiddelbart etter kjøp
Før 2004 ble ordet omdømme knapt nevnt i norske medier. I årene etter har omdømmebegrepet blitt noe som påvirker alle organisasjoner. Det finnes i dag en rekke omdømmerelaterte rangeringer i norsk nærings- og organisasjonsliv som bedriftene må forholde seg til. Boken Åpen eller innadvendt ble raskt et referanseverk både for studenter og organisasjoner da den kom ut i 2009. Den andre utgaven er fullstendig gjennomarbeidet og oppdatert. Også denne utgaven tar utgangspunkt i hjørnesteinene i omdømmeforskningen, men det er gjort vesentlige endringer siden første utgave: Oppdaterte eksempler og caser. Viktig nytt fagstoff om offentlig sektor, bedrifters samfunnsansvar (CSR) og sosiale mediers påvirkning. Et helt nytt kapittel om en ny og systemorientert måte å betrakte omdømme på. Spørsmålet om hvorvidt organisasjoner bør ha en omdømmeansvarlig drøftes. Boka egner seg godt for studenter innen kommunikasjon/PR og ledelse, og også for ledere og medarbeidere som jobber med kommunikasjon og omdømme i organisasjoner. Boka gir et solid faglig fundament for omdømmearbeidet.

Detaljer

Forlag
Gyldendal
Språk
Bokmål
ISBN
9788205525009
Utgave
1. utg.
Utgivelsesår
2018
Originaltittel
Åpen eller innadvendt
Format
Vannmerket EPUB

Les utdrag

Åpne utdrag her

Kunders vurdering

Oppdag mer

Bøker som ligner på Åpen eller innadvendt:

Se flere

Logg inn

Ikke medlem ennå? Registrer deg her

Glemt medlemsnummer/passord?

Handlekurv