Min side Kundeservice Gavekort – en perfekt gave Registrer deg

Strategiske allianser

Strategiske allianser eller bedriftssamarbeid er et viktig strategisk virkemiddel som bedrifter bruker for å nå sine strategiske mål. Denne boka gir en grunnleggende innføring i begrepet, ulike perspektiver på allianser og prosesser knyttet til å inngå, endre og avslutte allianser. Les mer

569,-
Paperback
Sendes innen 3 - 10 dager
Strategiske allianser eller bedriftssamarbeid er et viktig strategisk virkemiddel som bedrifter bruker for å nå sine strategiske mål. Denne boka gir en grunnleggende innføring i begrepet, ulike perspektiver på allianser og prosesser knyttet til å inngå, endre og avslutte allianser. Boka gir også innsikt i nyere temaer innenfor allianseforskning, som læring, tillitsutvikling og ledelse. Forskning viser av bedrifter som har utviklet kompetanse på slike prosesser, i større grad lykkes. Boka drøfter også alliansen i bedriften og forholdet mellom flere allianser i såkalte allianseporteføljer. Boka er aktuell for fagmiljøer i fagområdet, for ledere som ønsker å oppdatere seg om emnet, og for studenter som skal ha en grunnleggende introduksjon til strategiske allianser. Randi Lunnan er professor i strategi ved Handelshøyskolen BI. Hun har hatt en rekke ansvarsområder på BI, og har forsket og undervist i MBA-programmer i USA, Singapore og Kina. Arne Nygaard er professor på Institutt for markedsføring ved Handelshøyskolen BI.

Detaljer

Forlag
Fagbokforlaget
Innbinding
Paperback
Språk
Bokmål
Sider
202
ISBN
9788245009545
Utgave
1. utg.
Utgivelsesår
2011
Originaltittel
Strategiske allianser
Format
24 x 17 cm

Kunders vurdering

Oppdag mer

Bøker som ligner på Strategiske allianser:

Se flere

De som kjøpte denne kjøpte også:

Fyrsten

Henrik H. Langeland
Innbundet 
345,- 379,-
 

Stoner

John Williams
Innbundet 
363,- 399,-
 

Logg inn

Ikke medlem ennå? Registrer deg her

Glemt medlemsnummer/passord?

Handlekurv