Åpen eller innadvendt

omdømmebygging for organisasjoner

; Ane Sjøbu (Oversetter) ; Kjersti Velsand (Oversetter)

Alle ønsker å ha et godt omdømme. Det som imidlertid er mindre kjent, er hvordan man kan styrke sitt omdømme. Hva skal en gjøre?

Før 2004 ble ordet omdømme knapt nevnt i norske medier. I årene etter har omdømmebegrepet blitt noe som påvirker alle organisasjoner. Les mer
Vår pris
279,-

(E-bok)
Tilgjengelig umiddelbart etter kjøp
Min side | Bokkilden-app | Kindle

E-bok
Legg i
E-bok
Legg i
Vår pris: 279,-

(E-bok)
Tilgjengelig umiddelbart etter kjøp
Min side | Bokkilden-app | Kindle

Om boka

Alle ønsker å ha et godt omdømme. Det som imidlertid er mindre kjent, er hvordan man kan styrke sitt omdømme. Hva skal en gjøre?

Før 2004 ble ordet omdømme knapt nevnt i norske medier. I årene etter har omdømmebegrepet blitt noe som påvirker alle organisasjoner. Det finnes i dag en rekke omdømmerelaterte rangeringer i norsk nærings- og organisasjonsliv som bedriftene må forholde seg til.
Boken Åpen eller innadvendt ble raskt et referanseverk både for studenter og organisasjoner da den kom ut i 2009. Den andre utgaven er fullstendig gjennomarbeidet og oppdatert. Også denne utgaven tar utgangspunkt i hjørnesteinene i omdømmeforskningen, men det er gjort vesentlige endringer siden første utgave:
Oppdaterte eksempler og caser.
Viktig nytt fagstoff om offentlig sektor, bedrifters samfunnsansvar (CSR) og sosiale mediers påvirkning.
Et helt nytt kapittel om en ny og systemorientert måte å betrakte omdømme på.
Spørsmålet om hvorvidt organisasjoner bør ha en omdømmeansvarlig drøftes.

Boka egner seg godt for studenter innen kommunikasjon/PR og ledelse, og også for ledere og medarbeidere som jobber med kommunikasjon og omdømme i organisasjoner. Boka gir et solid faglig fundament for omdømmearbeidet.

Fakta

Hvordan lese denne e-boka?