Forretningsforståelse - Kari H. Voldsund

Forretningsforståelse

; Tale Skjølsvik ; Judit Johnstad Bragelien ; Tale Skjølsvik (Illustratør) ; Kari H. Voldsund (Illustratør) ; Judit Johnstad Bragelien (Illustratør) ; David Keeping (Illustratør)

Forretningsforståelse i ny, kortere og mer konsis utgave!

Boken beskriver gode metoder og verktøy som er nødvendige for å drive med forretningsutvikling. Den behandler viktige temaer i arbeidslivet for alle som har begrenset bakgrunn fra organisasjonslivet eller som ønsker å utvikle sin forretningsforståelse. Les mer
Vår pris
719,-

(Paperback) Fri frakt!
Leveringstid: Sendes innen 3 virkedager

Paperback
Legg i
Paperback
Legg i
Vår pris: 719,-

(Paperback) Fri frakt!
Leveringstid: Sendes innen 3 virkedager

Forretningsforståelse i ny, kortere og mer konsis utgave!

Boken beskriver gode metoder og verktøy som er nødvendige for å drive med forretningsutvikling. Den behandler viktige temaer i arbeidslivet for alle som har begrenset bakgrunn fra organisasjonslivet eller som ønsker å utvikle sin forretningsforståelse. Å ha forretningsforståelse er viktig for å kunne bidra i en organisasjon og lykkes i arbeidslivet.

I denne nye utgaven har forfatterne utviklet begrepet forretningsforståelse, og de legger mer vekt på en bredere forståelse, der samfunnsperspektivet får mer plass. FNs 17 bærekraftsmål og sirkulær økonomi gis også større oppmerksomhet i fremstillingen. Design thinking er tatt inn som tankemåte og rammeverk, og bidrar til brukerorientert innovasjonstilnærming. Boken har en logisk oppbygning og følger arbeidsprosessen i utviklingen av en forretningsplan.

Forretningsforståelse gir innsikt i både forretningsideer og -modeller, forretningsplanlegging og forretningsdrift. Den er lettlest og skrevet med morsomme og oppdaterte eksempler og anekdoter, men har samtidig et godt teoretisk fundament med en rekke referanser. Boken er rettet mot innovasjons- og entreprenørskapsemner i profesjonsutdanninger innen ingeniørfag, økonomi- og helsefag og etter- og videreutdanningskurs, men kan også benyttes av alle som ønsker å utvikle sin forretningsforståelse.
FAKTA
Utgitt:
Forlag: Cappelen Damm akademisk
Innbinding: Paperback
Språk: Norsk Bokmål
Sider: 413
ISBN: 9788202613471
Utgave: 2. utg.
Format: 20 x 20 cm
KATEGORIER:

Bla i alle kategorier

VURDERING
Gi vurdering
Les vurderinger