Å dra i samme retning
et skolesystem som virker
Hvordan skal poltikk, administrasjon og profesjon sammen skape utviklingskraft i skolen? Kan vi mobilisere et felles engasjement som virker helt inn i møtet mellom lærer og elev, og samtidig anerkjenne at gjennomføring av politikk ikke er en ren teknisk og automatisk prosess? Les mer
369,-
Paperback
Sendes innen 3 virkedager
Hvordan skal poltikk, administrasjon og profesjon sammen skape utviklingskraft i skolen? Kan vi mobilisere et felles engasjement som virker helt inn i møtet mellom lærer og elev, og samtidig anerkjenne at gjennomføring av politikk ikke er en ren teknisk og automatisk prosess?
Boken bruker relevante eksempler, kraftfull refleksjon og nyere forskning for å vise løsningen for et bedre utdanningssystem og høyere læringsutbytte for elevene.
Boken tar for seg:
Eksempler på vellykkede systemendringer fra flere land
Hva som sørger for utviklingskraft og -fart
Eksempler på fallgruver som preger det internasjonale utviklingsbildet av skolen, og hvordan vi kan unngå dem
Boken bruker relevante eksempler, kraftfull refleksjon og nyere forskning for å vise løsningen for et bedre utdanningssystem og høyere læringsutbytte for elevene.
Boken tar for seg:
Eksempler på vellykkede systemendringer fra flere land
Hva som sørger for utviklingskraft og -fart
Eksempler på fallgruver som preger det internasjonale utviklingsbildet av skolen, og hvordan vi kan unngå dem
Detaljer
- Forlag
- Kommuneforlaget
- Innbinding
- Paperback
- Språk
- Bokmål
- Sider
- 133
- ISBN
- 9788244621847
- Utgave
- 1. utg.
- Utgivelsesår
- 2014
- Originaltittel
- All systems go : the change imperative for whole system reform
- Format
- 24 x 17 cm