Om å sette læring i system
om læring og kvalitet i skolen
... om å sette læring i system handler om hvordan lærerne kan legge til rette for best mulig læring for flest mulig elever og hvordan elever, lærere og ledelse kan bidra til det. I framstillingen beskrives konkret hvordan lærerne kan identifisere læringsfremmende praksis i klasserommet og behov for endring gjennom individuell og kollektiv refleksjon.
Les mer
425,-
Paperback
Sendes innen 3 - 10 dager
... om å sette læring i system handler om hvordan lærerne kan legge til rette for best mulig læring for flest mulig elever og hvordan elever, lærere og ledelse kan bidra til det. I framstillingen beskrives konkret hvordan lærerne kan identifisere læringsfremmende praksis i klasserommet og behov for endring gjennom individuell og kollektiv refleksjon. Boka gir en foreløpig oppsummering av prosjektet Læring Og Vurdering (LOV-prosjektet), som er en strategi for kvalitets-utvikling i skolen, med særlig vekt på de prosessene som er av betydning for læring. Roald Jensen er ansatt ved avdeling for lærerutdanning ved Høgskolen i Østfold. Han har de siste årene arbeidet mye med skoleutvikling, undervisning av lærere og skoleledere og veiledning med skoler innenfor områdene tilpasset opplæring, vurdering og læring.
Detaljer
- Forlag
- Oplandske bokforlag
- Innbinding
- Paperback
- Språk
- Bokmål
- Sider
- 277
- ISBN
- 9788275182034
- Utgave
- 1. utg.
- Utgivelsesår
- 2012
- Originaltittel
- Om å sette læring i system
- Serie
-
Vardeserien