Min side Kundeservice Vår historie Gavekort – en perfekt gave Registrer deg

Undervisning for det uføreseielege

«Boka "Undervisning for det uføreseielege" minner oss på hvor usikker og omskiftelig verden er. Forfatterne løfter en formanende pekefinger og understreker at skolen må bidra til at de unge bygger opp nødvendig kompetanse for å møte uforutsette hendelser. Vi må lære og øve på noe som vi ennå ikke vet hva er, og denne boka viser oss hvordan.»

Anne Rita Feet, Bedre skole 4/2024
Fagfornyinga legg vekt på læring for ei framtid som endrar seg raskt. Djupnelæring og utvikling av dømekraft står sentralt, og både kjende og ukjende situasjonar må inn i undervisninga. Det gjer at eit nytt spørsmål dukkar opp i læringssamanheng: Er det mogleg å lære og trene på noko som enno ikkje er kjent? Les mer
299,-
Paperback
Sendes innen 3 virkedager
Fagfornyinga legg vekt på læring for ei framtid som endrar seg raskt. Djupnelæring og utvikling av dømekraft står sentralt, og både kjende og ukjende situasjonar må inn i undervisninga. Det gjer at eit nytt spørsmål dukkar opp i læringssamanheng: Er det mogleg å lære og trene på noko som enno ikkje er kjent?

Å fange augeblikk, improvisere, bevisstgjere eigne erfaringar og bruke oppdukkande situasjonar som potensial for læring i undervisninga er måtar å gjere dette på, og i denne boka er det mange døme på at uføreseielege hendingar kan vere ei kjelde til nye læringsprosessar. Forfattarane drøftar også korleis ein pedagogisk kan møte eksistensielle truslar som truar livskvaliteten og fridommen vår, til dømes krig, pandemiar, klimaendringar og alvorlege forvrengingar av sanninga. Det handlar om å skape eit trygt læringsmiljø i ei uføreseieleg verd. Eit hovudpoeng i denne boka er at ein lærar som har ein beredskap på førehand, vil kunne takle ukjende situasjonar betre enn ein lærar som ikkje har ein beredskapsplan for uføreseielege situasjonar.

HERNER SÆVEROT er professor i pedagogikk ved Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag ved Høgskulen på Vestlandet. Han er utdanna allmennlærar og har undervisningserfaring frå grunnskulen, i lærarutdanninga og i profesjonsretta pedagogikk.

GLENN-EGIL TORGERSEN er professor i pedagogikk ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Søraust-Noreg. Han har doktorgrad i psykologi frå NTNU. Han er utdanna allmennlærar og har undervisningserfaring frå grunnskulen, i lærarutdanninga og i profesjonsretta pedagogikk.

Detaljer

Forlag
Samlaget
Innbinding
Paperback
Språk
Nynorsk
Sider
80
ISBN
9788234011412
Utgave
1. utg.
Utgivelsesår
2024
Originaltittel
Undervisning for det uføreseielege
Format
24 x 17 cm

Anmeldelser

«Boka "Undervisning for det uføreseielege" minner oss på hvor usikker og omskiftelig verden er. Forfatterne løfter en formanende pekefinger og understreker at skolen må bidra til at de unge bygger opp nødvendig kompetanse for å møte uforutsette hendelser. Vi må lære og øve på noe som vi ennå ikke vet hva er, og denne boka viser oss hvordan.»

Anne Rita Feet, Bedre skole 4/2024

Kunders vurdering

Oppdag mer

Bøker som ligner på Undervisning for det uføreseielege:

Se flere

De som kjøpte denne kjøpte også:

Logg inn

Ikke medlem ennå? Registrer deg her

Glemt medlemsnummer/passord?

Handlekurv