Markedsføringsloven

med forskrifter : lov 9 januar 2009 nr. 2 om kontroll med markedsføring og avtalevilkår mv. : sist endret ved lov 21 juni 2019 nr. 58 fra 1 juli 2019

Norge (Bidragsyter)

Fagbokforlaget utgir særtrykk av enkeltlover fra Norges Lover i samarbeid med Lovsamlingsfondet, Det juridiske fakultet, UiO og Lovdata. Særtrykkene inneholder både faglige og historiske noter og oppdateres fortløpende ved lovendringer. Les mer
Vår pris
109,-

(Paperback)
Leveringstid: Sendes innen 3 - 10 dager

Vår pris: 109,-

(Paperback)
Leveringstid: Sendes innen 3 - 10 dager

Om boka

Fagbokforlaget utgir særtrykk av enkeltlover fra Norges Lover i samarbeid med Lovsamlingsfondet, Det juridiske fakultet, UiO og Lovdata. Særtrykkene inneholder både faglige og historiske noter og oppdateres fortløpende ved lovendringer. De faglige notene er utarbeidet av jurister som er eksperter på det aktuelle fagområdet og helt nødvendige for den som skal orientere seg i lovverket. De faglige notene er rettighetsbelagte og ligger ikke gratis på Lovdata, slik de historiske notene gjør.


Fakta