Min side Kundeservice Gavekort – en perfekt gave Registrer deg

Å skape opplevelser

fra OK til WOW!

Vårt forbruksmønster er endret i det seneste tiåret og vi leter etter nye veier for å lære, bli underholdt og nyte livet. I dag snakker vi om opplevelser, opplevelsesøkonomi og opplevelsesindustri. Opplevelser handler om å få kunden engasjert og om at følelser er viktige ved kjøp og forbruk. Les mer

539,-
Paperback
Sendes innen 3 - 10 dager
Vårt forbruksmønster er endret i det seneste tiåret og vi leter etter nye veier for å lære, bli underholdt og nyte livet. I dag snakker vi om opplevelser, opplevelsesøkonomi og opplevelsesindustri. Opplevelser handler om å få kunden engasjert og om at følelser er viktige ved kjøp og forbruk. Boken bidrar til å øke forståelsen av hva en opplevelse er og hva som påvirker kundene. Ved hjelp av teorier, modeller og praktiske eksempler, får leseren kunnskap om hvordan bedrifter kan arbeide strategisk med opplevelser og markedsføring. Leseren vil kjenne seg igjen i bokens mange eksempler og kan tilpasse forfatterens ideer, metoder og modeller til sin egen situasjon. Å skape opplevelser er skrevet for deg som er bedriftsleder, markedsfører eller student innenfor markedsføring, tjenesteyting eller reiselivsfag. Den ble valgt til årets markedsføringsbok da den kom ut i Sverige. Lena Mossberg er professor i opplevelsesøkonomi ved Handelshøyskolen BI. Hun har tidligere arbeidet ved Handelshögskolan i Göteborg og som gjesteprofessor ved Institutionen för restaurang och måltidskunnskap i Grythyttan, Örebro universitet.

Detaljer

Forlag
Fagbokforlaget
Innbinding
Paperback
Språk
Bokmål
Sider
207
ISBN
9788245005264
Utgave
1. utg.
Utgivelsesår
2007
Originaltittel
Att skapa upplevelser : från OK til WOW!
Format
22 x 16 cm

Kunders vurdering

Oppdag mer

Bøker som ligner på Å skape opplevelser:

Se flere

De som kjøpte denne kjøpte også:

Skogen

Anne Sverdrup-Thygeson
Innbundet 
375,- 429,-

Logg inn

Ikke medlem ennå? Registrer deg her

Glemt medlemsnummer/passord?

Handlekurv