CRM i praksis
med fokus på dialog- og relasjonsmarkedsføring
CRM i praksis er en bok for studenter, markedssjefer, konsulenter, prosjektansvarlige og potensielle deltakere i bedriftens CRM-satsning; IT-medarbeidere som jobber med markedssystemer, ledere, medarbeidere med kundekontakt og generelt for alle som er opptatt av å endre sin virksomhet fra transaksjons- til relasjonsøkonomi. Les mer
399,-
Paperback
Sendes innen 1 virkedag
CRM i praksis er en bok for studenter, markedssjefer, konsulenter, prosjektansvarlige og potensielle deltakere i bedriftens CRM-satsning; IT-medarbeidere som jobber med markedssystemer, ledere, medarbeidere med kundekontakt og generelt for alle som er opptatt av å endre sin virksomhet fra transaksjons- til relasjonsøkonomi.
Detaljer
- Forlag
- Universitetsforlaget
- Innbinding
- Paperback
- Språk
- Norsk Bokmål
- Sider
- 219
- ISBN
- 9788215000145
- Utgave
- 1. utg.
- Utgivelsesår
- 2001
- Format
- 15 x 23 cm