Min side Kundeservice Gavekort – en perfekt gave Registrer deg

CRM i praksis

med fokus på dialog- og relasjonsmarkedsføring

CRM i praksis er en bok for studenter, markedssjefer, konsulenter, prosjektansvarlige og potensielle deltakere i bedriftens CRM-satsning; IT-medarbeidere som jobber med markedssystemer, ledere, medarbeidere med kundekontakt og generelt for alle som er opptatt av å endre sin virksomhet fra transaksjons- til relasjonsøkonomi. Les mer

399,-
Paperback
Sendes innen 1 virkedag
CRM i praksis er en bok for studenter, markedssjefer, konsulenter, prosjektansvarlige og potensielle deltakere i bedriftens CRM-satsning; IT-medarbeidere som jobber med markedssystemer, ledere, medarbeidere med kundekontakt og generelt for alle som er opptatt av å endre sin virksomhet fra transaksjons- til relasjonsøkonomi.

Detaljer

Forlag
Universitetsforlaget
Innbinding
Paperback
Språk
Norsk Bokmål
Sider
219
ISBN
9788215000145
Utgave
1. utg.
Utgivelsesår
2001
Format
15 x 23 cm

Kunders vurdering

Oppdag mer

Bøker som ligner på CRM i praksis:

Se flere

De som kjøpte denne kjøpte også:

Logg inn

Ikke medlem ennå? Registrer deg her

Glemt medlemsnummer/passord?

Handlekurv