Min side Kundeservice Gavekort – en perfekt gave Registrer deg

Innholdsmarkedsføring

fortjent, eid og kjøpt

«En fagbok som er morsom å lese.»

Strossle

Innholdsmarkedsføring - Fortjent, eid og kjøpt er en lettlest og praktisk innføring i content marketing - innholdsmarkedsføring.
Denne oppdaterte og omskrevne utgaven av Norges første bok om kommersiell innholdsmarkedsføring gir en rask og praktisk oversikt over fagområdet. Les mer

469,-
Sendes innen 1 virkedag
Innholdsmarkedsføring - Fortjent, eid og kjøpt er en lettlest og praktisk innføring i content marketing - innholdsmarkedsføring.
Denne oppdaterte og omskrevne utgaven av Norges første bok om kommersiell innholdsmarkedsføring gir en rask og praktisk oversikt over fagområdet. Boken viser hvordan innhold kan være merkevarebyggende, både som fortjent, eid og kjøpt.

Temaer som innholdsstrategi, innholdsledelse og produksjon av innhold leder fram til nøkkelspørsmålet: Hva er godt innhold? Boken gir mange tips, forslag og praktiske eksempler på gode løsninger for sosiale medier, podkast, egne nettsider, kjøpt innhold med mer. Andreutgaven av boken inneholder mange nye eksempler, helt nytt innhold om sosiale medier og et større fokus på bærekraftig kommunikasjon.

Detaljer

Forlag
Gyldendal
Innbinding
Paperback
Språk
Norsk Bokmål
Sider
375
ISBN
9788205535145
Utgave
2. utg.
Utgivelsesår
2020
Format
22 x 15 cm

Anmeldelser

«En fagbok som er morsom å lese.»

Strossle

Kunders vurdering

Oppdag mer

Bøker som ligner på Innholdsmarkedsføring:

Se flere

De som kjøpte denne kjøpte også:

Natt

Bernard Minier
Paperback 
199,-

Poppy

Kristine Getz
Innbundet 
332,- 379,-

Anger

Roy Jacobsen
Innbundet 
363,- 399,-
 

Logg inn

Ikke medlem ennå? Registrer deg her

Glemt medlemsnummer/passord?

Handlekurv