Min side Kundeservice Gavekort – en perfekt gave Registrer deg

Innholdsmarkedsføring

fortjent, eid og kjøpt

Innholdsmarkedsføring - Fortjent, eid og kjøpt er en lettlest og praktisk innføring i content marketing - innholdsmarkedsføring.
Denne oppdaterte og omskrevne utgaven av Norges første bok om kommersiell innholdsmarkedsføring gir en rask og praktisk oversikt over fagområdet. Les mer

379,-
Tilgjengelig umiddelbart etter kjøp
Innholdsmarkedsføring - Fortjent, eid og kjøpt er en lettlest og praktisk innføring i content marketing - innholdsmarkedsføring.
Denne oppdaterte og omskrevne utgaven av Norges første bok om kommersiell innholdsmarkedsføring gir en rask og praktisk oversikt over fagområdet. Boken viser hvordan innhold kan være merkevarebyggende, både som fortjent, eid og kjøpt.

Temaer som innholdsstrategi, innholdsledelse og produksjon av innhold leder fram til nøkkelspørsmålet: Hva er godt innhold? Boken gir mange tips, forslag og praktiske eksempler på gode løsninger for sosiale medier, podkast, egne nettsider, kjøpt innhold med mer. Andreutgaven av boken inneholder mange nye eksempler, helt nytt innhold om sosiale medier og et større fokus på bærekraftig kommunikasjon.

Detaljer

Forlag
Gyldendal
Språk
Norsk Bokmål
ISBN
9788205535152
Utgave
2. utg.
Utgivelsesår
2020

Kunders vurdering

Oppdag mer

Bøker som ligner på Innholdsmarkedsføring:

Se flere

Logg inn

Ikke medlem ennå? Registrer deg her

Glemt medlemsnummer/passord?

Handlekurv