Min side Kundeservice Gavekort – en perfekt gave Registrer deg

Internasjonal markedsføring

«Internasjonal markedsføring» tar opp bedriftens utfordringer på utemarkedene og presenterer konkrete forslag til hvordan ulike situasjoner bør angripes.

Siden 1980-tallet har utviklingen gått i retning av en globalisert og mer integrert verden. Les mer

599,-
Paperback
Sendes innen 1 virkedag
«Internasjonal markedsføring» tar opp bedriftens utfordringer på utemarkedene og presenterer konkrete forslag til hvordan ulike situasjoner bør angripes.

Siden 1980-tallet har utviklingen gått i retning av en globalisert og mer integrert verden. I løpet av kort tid er Norges viktigste handelspartner EU gått inn i resesjon, mens land som Kina, Brasil og India er blitt blant de viktigste aktørene på verdensmarkedet.

Dette er bakteppet for "Internasjonal markedsføring". Boken er rikt illustrert ved hjelp av praktiske eksempler fra norsk næringsliv. 9. utgave av denne klassiske læreboken har vært gjenstand for en generell oppdatering, og blant annet kritiske suksessfaktorer i internasjonal strategiutvikling er viet større plass.

"Internasjonal markedsføring" henvender seg til:
* studenter på universitets- og høyskolenivå
* praktikere fra næringslivet som ønsker støtte i utviklingen av bedriftens internasjonale markedsstrategi
* politikere, embetsmenn og ansatte i forvaltningen som ønsker å forstå hva som styrer bedriftenes internasjonale strategiutvikling

Detaljer

Forlag
Universitetsforlaget
Innbinding
Paperback
Språk
Norsk Bokmål
Sider
480
ISBN
9788215024790
Utgave
9. utg.
Utgivelsesår
2015
Format
24 x 17 cm

Kunders vurdering

Oppdag mer

Bøker som ligner på Internasjonal markedsføring:

Se flere

De som kjøpte denne kjøpte også:

Helt ærlig
3 for 2

Helt ærlig

Kirsten Holtmon Resaland
Innbundet 
99,- 349,-
 

Shirog

Isabel Raad
Innbundet 
345,- 379,-
 

Logg inn

Ikke medlem ennå? Registrer deg her

Glemt medlemsnummer/passord?

Handlekurv