Markedsføringsboka
Lena Mossberg Malin Sundström Björn Wallin (Illustratør) Inger Sverreson Holmes (Oversetter) Lisa Vesterås (Oversetter)
Markedsføringsboka er en grunnleggende innføringsbok i markedsføring. Boka hviler på en stødig teoretisk grunn, og er i sin form moderne, praktisk, rikt illustrert og oversiktlig. Hvordan markedsføringens ulike deler henger sammen blir forklart grundig, ofte ved å benytte nordiske eksempler. Les mer
Temaene i boka dekker kravene for kurset Markedsføring i NRØAs rammeplan for bachelor i økonomi og administrasjon. Den norske utgaven har blitt tilpasset norske forhold, lover og regler.
I Markedsføringsboka kan man følge markedsføreren Ida som jobber i en fiktiv bedrift. Leseren blir kjent med de problemene hun støter på i sin arbeidshverdag - og hvordan hun velger å løse disse. Ved hjelp av karakteren Ida blir det abstrakte konkret, gjennom at leseren får se hvordan hun benytter sin kjennskap til grunnleggende teori for å løse problemstillinger i en krevende virkelighet.
Markedsføringsboka er en komplett og moderne lærebok med alt det en student på grunnleggende nivå behøver.Boka er en oversettelse av den svenske Marknadsföringsboken (Studentlitteratur, 2011).
Detaljer
- Forlag
- Cappelen Damm akademisk
- Innbinding
- Paperback
- Språk
- Norsk Bokmål
- Sider
- 368
- ISBN
- 9788202399269
- Utgave
- 1. utg.
- Utgivelsesår
- 2013
- Format
- 25 x 18 cm