– Markedsføringsledelse - Kort og godt er en konsis og presis innføring i markedsføringsledelse. Boka er emsemplifiserende og forklarende og har til formål å gi en oversikt og innblikk i markedsføringens mange aspekter. Boka er skrevet med utgangspunkt i Kotlers og Kellers Marketing management.
Boka gir en forståelse for markedsføringsprosessens forløp og egner seg utmerket for studenter som tar kurs i markedsføring og trenger en overordnet innføring i markedsføringsledelse. Boka vil også være meget nyttig som repetisjonshefte i forbindelse med eksamensforbredelser.
Boka egner seg også utmerket for alle som jobber med salg og markedsføring og som trenger en innføring eller repetisjon av fagets viktigste aspekter, modeller og prinsipper.
Denne boka hjalp meg mye med repetisjonen og den siste lesinga før eksamen. Boka kan absolutt anbefales som tilleggslitteratur for de som tar markedsføringsfag.
Markedsføringsledelse
kort og godt
Markedsføringsledelse - Kort og godt er en konsis og presis innføring i markedsføringsledelse. Boken er eksemplifiserende og forklarende og har til formål og gi en oversikt og innblikk i markedsføringens mange aspekter. Les mer
299,-
Paperback
Sendes innen 1 virkedag
Markedsføringsledelse - Kort og godt er en konsis og presis innføring i markedsføringsledelse. Boken er eksemplifiserende og forklarende og har til formål og gi en oversikt og innblikk i markedsføringens mange aspekter.
Boken gir forståelse for markedsføringsprosessens forløp og egner seg utmerket for studenter som tar kurs i markedsføring og trenger en overordnet innføring i markedsføringsledelse. Boken vil også være meget nyttig som repetisjonshefte i forbindelse med eksamensforberedelser.
Boken gir forståelse for markedsføringsprosessens forløp og egner seg utmerket for studenter som tar kurs i markedsføring og trenger en overordnet innføring i markedsføringsledelse. Boken vil også være meget nyttig som repetisjonshefte i forbindelse med eksamensforberedelser.
Detaljer
- Forlag
- Universitetsforlaget
- Innbinding
- Paperback
- Språk
- Norsk Bokmål
- Sider
- 188
- ISBN
- 9788215008127
- Utgave
- 1. utg.
- Utgivelsesår
- 2005
- Originaltittel
- Marketing management : kort og godt
- Format
- 23 x 15 cm
- Serie
-
Kort og godt-serien
Kunders vurdering
Skriv en vurdering
L