Markedsføringsledelse
kort og godt
Christian Oxholm Zigler ; Bitte Paulsen Skaug
Markedsføringsledelse - Kort og godt er en konsis og presis innføring i markedsføringsledelse. Boken er eksemplifiserende
og forklarende og har til formål og gi en oversikt og innblikk i markedsføringens mange aspekter. Les mer
- Vår pris
- 249,-
(Paperback)
Leveringstid:
Sendes innen 1 virkedag
Paperback
Legg i
Paperback
Legg i
Vår pris:
249,-
(Paperback)
Leveringstid:
Sendes innen 1 virkedag
Markedsføringsledelse - Kort og godt er en konsis og presis innføring i markedsføringsledelse. Boken er eksemplifiserende
og forklarende og har til formål og gi en oversikt og innblikk i markedsføringens mange aspekter.
Boken gir forståelse for markedsføringsprosessens forløp og egner seg utmerket for studenter som tar kurs i markedsføring og trenger en overordnet innføring i markedsføringsledelse. Boken vil også være meget nyttig som repetisjonshefte i forbindelse med eksamensforberedelser.
Boken gir forståelse for markedsføringsprosessens forløp og egner seg utmerket for studenter som tar kurs i markedsføring og trenger en overordnet innføring i markedsføringsledelse. Boken vil også være meget nyttig som repetisjonshefte i forbindelse med eksamensforberedelser.
- FAKTA
-
Utgitt:
2005
Forlag: Universitetsforlaget
Innbinding: Paperback
Språk: Norsk Bokmål
Sider: 188
ISBN: 9788215008127
Utgave: 1. utg.
Orig.tittel: Marketing management : kort og godt
Format: 23 x 15 cm
- KATEGORIER:
- SERIE:
- VURDERING
-
Gi vurdering
Les vurderinger