Min side Kundeservice Gavekort – en perfekt gave Registrer deg

Markedsføringsledelse

Markedsføringsledelse presenterer grunnprinsippene i faget markedsføringsledelse med vekt på utvikling av en overordnet markedsplan (forretningsplan). Boken gir en grundig beskrivelse av hvilke analyser og vurderinger som ligger bak en god markedsstrategi, samt en beskrivelse av hva en god markedsplan bør inneholde. Les mer

779,-
Paperback
Sendes innen 3 - 10 dager
Markedsføringsledelse presenterer grunnprinsippene i faget markedsføringsledelse med vekt på utvikling av en overordnet markedsplan (forretningsplan). Boken gir en grundig beskrivelse av hvilke analyser og vurderinger som ligger bak en god markedsstrategi, samt en beskrivelse av hva en god markedsplan bør inneholde.
Markedsføring er både et ledelsesfag og et økonomifag. Boken viser hvordan en bedrift kan skape vekst og synergier gjennom å utvikle og utnytte kundeporteføljen, produktporteføljen og merkevaren. Sentralt i faget er segmentering og posisjonering for å utnytte markedets vekstpotensial maksimalt.
Denne utgaven av boken er betydelig revidert og oppdatert. Det er skrevet et helt nytt kapittel om markedskommunikasjon. Store deler av boken er omstrukturert. I tillegg er den tilhørende regnearkmodellen vesentlig forbedret. Boken passer svært godt som grunnbok i faget markedsføringsledelse på bachelornivå og som veileder for ledere med forretningsansvar. På bokens nettsider tilbys en rekke nyttige verktøy for læring og praktisk anvendelse av fagstoffet som presenteres i boken.
Fred Selnes er professor i markedsføring ved Handelshøyskolen BI Even J. Lanseng er førsteamanuensis i markedsføring ved Handelshøyskolen BI

Detaljer

Forlag
Fagbokforlaget
Innbinding
Paperback
Språk
Norsk Bokmål
Sider
602
ISBN
9788245033854
Utgave
1. utg.
Utgivelsesår
2021
Format
24 x 17 cm

Bla i boka

Kunders vurdering

Oppdag mer

Bøker som ligner på Markedsføringsledelse:

Se flere

De som kjøpte denne kjøpte også:

1979
Ny!

1979

Val McDermid
Paperback 
229,-
 

1989

Val McDermid
Innbundet 
393,- 449,-
 

Logg inn

Ikke medlem ennå? Registrer deg her

Glemt medlemsnummer/passord?

Handlekurv