Markedsføringsledelse
LØM
Markedsføringsledelse tar utgangspunkt i markedsplanmodellen. Boka fokuserer på markedsplan- og markedsstrategiprosessen, forretningsideer, kjøpsatferd, markedsundersøkelser, situasjonsanalyser og markedssegmentering. Les mer
739,-
Paperback
Sendes innen 1 virkedag
Markedsføringsledelse tar utgangspunkt i markedsplanmodellen. Boka fokuserer på markedsplan- og markedsstrategiprosessen, forretningsideer, kjøpsatferd, markedsundersøkelser, situasjonsanalyser og markedssegmentering. Konkurransefaktorene pris, produkt, distribusjon, påvirkning og personal gjennomgås grundig. Et kapittel tar også for seg etikk, etiske vurderinger og lover som er viktige å kjenne til i markedsarbeidet. Boka avsluttes med et eksempel på en markedsplan. Hvert kapittel har arbeidsoppgaver. Denne utgaven er oppdatert i forhold til nye fagplaner samt i forhold til endringer innen digitalisering og bærekraft. Læreverket er spesielt godt egnet for fagskolen både til LØM-fagene på de tekniske linjene, til ledelsesfag generelt på fagskolenivået og i mesterbrevutdanningen. Mette Holan arbeider ved Trøndelag høyere yrkesfagskole.
Detaljer
- Forlag
- Fagbokforlaget
- Innbinding
- Paperback
- Språk
- Bokmål
- Sider
- 319
- ISBN
- 9788245048704
- Utgave
- 4. utg.
- Utgivelsesår
- 2024
- Originaltittel
- Markedsføringsledelse
- Format
- 25 x 20 cm
- Serie
-
LØM-faget
Ledelsesfag