– Boken er bearbeidet og tilpasset norske forhold.
Boken er tverrfaglig da den også baseres på andre relevante disipliner som økonomisk teori, atferdsteori og matematikk.
Boken behandler alle de emner som en markedsfører må ha kjennskap til og beherske. Den dekker også strategiske, taktiske og administrative overveielser man står overfor i markedsføringsledelse. En meget lærerik bok. Een masse gode temaer blir tatt opp. som for eksemper markedsføringens oppgave og rolle, strategi og planprosessen, markedsanalyse, kjøpsadferd, bedriftsmarkedet og forbrukerne, markedssegmentering, produktutvikling, prispolitikk, markedskommunikasjon og internasjonal markedsføring. Een kjempe lærerik bok som jeg vil andbefale for alle sammen som er små genier.
Markedsføringsledelse
«Markedsføringsledelse» er en innføringsbok som dekker alle emnene en markedsfører må beherske.
Boken er en klassiker gjennom mange år. Den er basert på internasjonal forskning, men er forankret i norsk virkelighet gjennom et bredt tilfang av norske eksempler.
Les mer
699,-
Paperback
Sendes innen 1 virkedag
«Markedsføringsledelse» er en innføringsbok som dekker alle emnene en markedsfører må beherske.
Boken er en klassiker gjennom mange år. Den er basert på internasjonal forskning, men er forankret i norsk virkelighet gjennom et bredt tilfang av norske eksempler.
10. utgave har vært gjenstand for en gjennomgående revidering og oppdatering. Blant annet blir forholdet mellom bærekraft og markedsføring gjennomgående belyst.
«Markedsføringsledelse» henvender seg i første rekke til studenter som tar et innføringskurs i markedsføring, men også ledere og markedsførere vil ha stort utbytte av boken ? enten de benytter den som oppslagsverk eller til selvstudier.
Denne boken har egen nettressurs: www.universitetsforlaget.no/mfl
Boken er en klassiker gjennom mange år. Den er basert på internasjonal forskning, men er forankret i norsk virkelighet gjennom et bredt tilfang av norske eksempler.
10. utgave har vært gjenstand for en gjennomgående revidering og oppdatering. Blant annet blir forholdet mellom bærekraft og markedsføring gjennomgående belyst.
«Markedsføringsledelse» henvender seg i første rekke til studenter som tar et innføringskurs i markedsføring, men også ledere og markedsførere vil ha stort utbytte av boken ? enten de benytter den som oppslagsverk eller til selvstudier.
Denne boken har egen nettressurs: www.universitetsforlaget.no/mfl
Detaljer
- Forlag
- Universitetsforlaget
- Innbinding
- Paperback
- Språk
- Norsk Bokmål
- Sider
- 540
- ISBN
- 9788215037080
- Utgave
- 10. utg.
- Utgivelsesår
- 2021
- Format
- 28 x 20 cm
Bla i boka
Kunders vurdering
Skriv en vurdering
j