Min side Kundeservice Gavekort – en perfekt gave Registrer deg

Opplevelsesøkonomi

kunsten å designe opplevelser

«Ann-Jorid Pedersen har mange år bak seg innen opplevelsesnæringen, og hennes praktiske tilnærmingsmåte preger boka i positiv forstand. Forfatteren har skapt et anvendelig redskap, ikke bare for reiselivs- og markedsføringsstudenter, kulturentreprenører og de av oss som allerede befinner oss i opplevelseslandskapet. Boka peker på virkemidler og koblinger som bør inspirere til nytenkning, også i helt andre og mer tradisjonelle næringer.»

May Brit Støve, KULTmag

Boka gir en innføring i faget opplevelsesdesign, samt en grunnleggende forståelse av hvilke forretningsmuligheter opplevelsesøkonomien åpner for. Opplevelsesøkonomi bygger på en kombinasjon av ny forskning, forfatterens egne erfaringer og fortellinger om noen av Norges dyktigste opplevelsesbedrifter. Les mer

539,-
Paperback
Sendes innen 3 virkedager
Boka gir en innføring i faget opplevelsesdesign, samt en grunnleggende forståelse av hvilke forretningsmuligheter opplevelsesøkonomien åpner for. Opplevelsesøkonomi bygger på en kombinasjon av ny forskning, forfatterens egne erfaringer og fortellinger om noen av Norges dyktigste opplevelsesbedrifter.



Utgivelsen retter seg mot studenter innenfor ulike kurs på reiselivs- og markedsføringsstudier, samt de som har befatning med opplevelser i arbeidet sitt. Som fagbok er den lettlest og inspirerende, med en sterk fortellerstemme som leder både nybegynnere og erfarne lesere gjennom fortellinger, intervjuer, teoripresentasjoner og personlige refleksjoner om temaet opplevelser.

Detaljer

Forlag
Cappelen Damm akademisk
Innbinding
Paperback
Språk
Norsk Bokmål
Sider
243
ISBN
9788202367374
Utgave
1. utg.
Utgivelsesår
2012
Format
23 x 15 cm

Anmeldelser

«Ann-Jorid Pedersen har mange år bak seg innen opplevelsesnæringen, og hennes praktiske tilnærmingsmåte preger boka i positiv forstand. Forfatteren har skapt et anvendelig redskap, ikke bare for reiselivs- og markedsføringsstudenter, kulturentreprenører og de av oss som allerede befinner oss i opplevelseslandskapet. Boka peker på virkemidler og koblinger som bør inspirere til nytenkning, også i helt andre og mer tradisjonelle næringer.»

May Brit Støve, KULTmag

Kunders vurdering

Oppdag mer

Bøker som ligner på Opplevelsesøkonomi:

Se flere

De som kjøpte denne kjøpte også:

Logg inn

Ikke medlem ennå? Registrer deg her

Glemt medlemsnummer/passord?

Handlekurv