– Posisjonering - kampen om en plass i din bevissthet har allerede rukket å bli en klassiker innen markedsføringssjangeren. Boka kommer med en rekke eksempeler på hva som virker innen markedsføring, og hva som ikke gjør det. Og det er slett ikke slik at svært dyre reklamekampanjer på TV alltid er det som fører til størst omsetning. Hemmligheten ligger i å finne en plass i kundenes bevissthet. Den eneste ulempen med boka er at den begynner å bli noe gammel, og dette preger eksemplene og selskapene som blir omtalt. Men budskapet i boka er like aktuelt i dag som den gang boka ble skrevet.
Posisjonering
kampen om en plass i din bevissthet
For organisasjon blir det å skaffe seg en posisjon i forbrukernes bevissthet et stadig viktigere element. Posisjonering handler om hvordan vi skal utforme vår massekommunikasjon slik at den blir oppfattet av målgruppene gjennom all den andre kommunikasjonsstøyen de utsettes for.
Les mer
469,-
Innbundet
Utsolgt
For organisasjon blir det å skaffe seg en posisjon i forbrukernes bevissthet et stadig viktigere element. Posisjonering handler om hvordan vi skal utforme vår massekommunikasjon slik at den blir oppfattet av målgruppene gjennom all den andre kommunikasjonsstøyen de utsettes for. Boken er et "must" for alle som arbeider med markedsføring, reklame og kommunikasjon
Detaljer
- Forlag
- Tano Aschehoug
- Innbinding
- Innbundet
- Språk
- Bokmål
- Sider
- 229
- ISBN
- 9788251828949
- Utgave
- 1. utg.
- Utgivelsesår
- 1991
- Originaltittel
- Posisjonering
- Format
- 16 x 23 cm
Kunders vurdering
Skriv en vurdering
V