Merkevareledelse
Bendik Meling Samuelsen ; Adrian Peretz ; Lars Erling Olsen ; Øivin Køber Opstad (Illustratør)
- Vår pris
- 859,-
(Paperback)
Fri frakt!
Leveringstid: Kommer til lager 11.02.21
(Paperback)
Fri frakt!
Leveringstid: Kommer til lager 11.02.21
I boken Merkevareledelse tar forfatterne utgangspunkt i hvilke verdier merket skal skape for eiere og kunder, og presenterer stegene som må tas for å nå de strategiske målene for merket. Boken inneholder en rekke praktiske verktøy og modeller.
Merkevareledelse er oppdatert med det siste av forskning innen fagfeltet, har en rekke nyere norske eksempler og er den eneste helt norske akademiske fagboken om merkevareledelse.
Denne utgaven av Merkevareledelse er redigert og forenklet i tråd med tilbakemeldinger fra studenter og faglærere, og tar opp i seg hvordan økt digitalisering påvirker kunder og merkevarebyggere. Den har blant annet et helt nytt kapittel om merkevarebygging i den digitale tid.
Målgruppen er ledere og ansatte som arbeider med merkevarebygging i privat eller offentlig virksomhet, og studenter innen fagområdet på universitet eller høyskole.
Lysbildeserie (PDF-format) som følger bokens kapitler ligger under 'Tilleggsressurser' på cda.no. Forelesere som ønsker PPT-versjon til bruk i undervisningen kan henvende seg til forlaget og få link til nedlasting.