Markedsundersøkelser som bevis i varemerke- og markedsføringsrett
Grundig behandling av den juridiske håndtering av markedsundersøkelser som bevis i Norge, Sverige og Danmark.
Markedsundersøkelser fremlegges i dag i stadig større grad som bevis, og behovet for en avklaring av hvordan slike undersøkelser utformes, håndteres og vurderes i juridisk sammenheng, har økt i takt med denne utviklingen.
Les mer
949,-
Innbundet
Sendes innen 1 virkedag
Grundig behandling av den juridiske håndtering av markedsundersøkelser som bevis i Norge, Sverige og Danmark.
Markedsundersøkelser fremlegges i dag i stadig større grad som bevis, og behovet for en avklaring av hvordan slike undersøkelser utformes, håndteres og vurderes i juridisk sammenheng, har økt i takt med denne utviklingen.
Bokens innholdsfortegnelse(pdf, 83,45 kB)
Markedsundersøkelser fremlegges i dag i stadig større grad som bevis, og behovet for en avklaring av hvordan slike undersøkelser utformes, håndteres og vurderes i juridisk sammenheng, har økt i takt med denne utviklingen.
Bokens innholdsfortegnelse(pdf, 83,45 kB)
Detaljer
- Forlag
- Gyldendal akademisk
- Innbinding
- Innbundet
- Språk
- Norsk Bokmål
- Sider
- 393
- ISBN
- 9788205426573
- Utgave
- 1. utg.
- Utgivelsesår
- 2012
- Format
- 24 x 17 cm