Min side Kundeservice Gavekort – en perfekt gave Registrer deg

Markedsundersøkelser som bevis i varemerke- og markedsføringsrett

Grundig behandling av den juridiske håndtering av markedsundersøkelser som bevis i Norge, Sverige og Danmark.
Markedsundersøkelser fremlegges i dag i stadig større grad som bevis, og behovet for en avklaring av hvordan slike undersøkelser utformes, håndteres og vurderes i juridisk sammenheng, har økt i takt med denne utviklingen. Les mer

949,-
Innbundet
Sendes innen 1 virkedag
Grundig behandling av den juridiske håndtering av markedsundersøkelser som bevis i Norge, Sverige og Danmark.
Markedsundersøkelser fremlegges i dag i stadig større grad som bevis, og behovet for en avklaring av hvordan slike undersøkelser utformes, håndteres og vurderes i juridisk sammenheng, har økt i takt med denne utviklingen.




Bokens innholdsfortegnelse(pdf, 83,45 kB)

Detaljer

Forlag
Gyldendal akademisk
Innbinding
Innbundet
Språk
Norsk Bokmål
Sider
393
ISBN
9788205426573
Utgave
1. utg.
Utgivelsesår
2012
Format
24 x 17 cm

Kunders vurdering

Oppdag mer

De som kjøpte denne kjøpte også:

Logg inn

Ikke medlem ennå? Registrer deg her

Glemt medlemsnummer/passord?

Handlekurv