Min side Kundeservice Vår historie Gavekort – en perfekt gave Registrer deg

Turisme

destinasjonsutvikling

Noen destinasjoner er steder å nyte, andre er steder å ha vært. Noen destinasjoner er områder å utforske, andre er arenaer for å utforske seg selv. På noen destinasjoner vil vi helst være aleine, andre drar vi til for å møte mennesker.

Les mer
519,-
Paperback
Sendes innen 1 virkedag

Noen destinasjoner er steder å nyte, andre er steder å ha vært. Noen destinasjoner er områder å utforske, andre er arenaer for å utforske seg selv. På noen destinasjoner vil vi helst være aleine, andre drar vi til for å møte mennesker.

Destinasjonene er hva lokalbefolkningen, reiselivsnæringen og de besøkende gjør dem til. Destinasjonsutvikling handler derfor om svært mye. I denne boka er blikket vendt mot reisemål som Oslo, Fjellheimen, Lofoten og Alta, og berører temaer som spenner fra regional utvikling til mcdonaldisering.

Forfatterne er samfunnsforskere som alle over lang tid har bidratt med analyser av norsk reiseliv. Boka gir innblikk i en tematikk som er sentral både for studenter, aktører i næringslivet og forskningsverdenen.

Detaljer

Forlag
Gyldendal akademisk
Innbinding
Paperback
Språk
Bokmål
Sider
281
ISBN
9788205460508
Utgave
1. utg.
Utgivelsesår
2016
Originaltittel
Turisme
Format
24 x 16 cm

Bla i boka

Kunders vurdering

Oppdag mer

Bøker som ligner på Turisme:

Se flere

De som kjøpte denne kjøpte også:

Torsk

Frank A. Jenssen
Innbundet 
399,-
 

Skogen

Anne Sverdrup-Thygeson
Innbundet 
449,-

Bål

Thomas Svardal
Innbundet 
429,-

Logg inn

Ikke medlem ennå? Registrer deg her

Glemt medlemsnummer/passord?

Handlekurv