God morgon, midnatt
«Rhys språk er så friskt og proppet med gode bilder og presise menneskeskildringer, at det er umulig å fatte at boken ikke ble skrevet i vår tid. […] boken [er] evig moderne og en tidløs klassiker i samme slengen.»
Mari Grydeland, Costume
I God morgon, midnatt (1939) møter vi Sasha i det ho ser for seg eit par rolege, sunne veker i balanse, der ho besøker Paris igjen, ein by ho har budd i tidlegare. Ho vandrar i gamle oppgåtte trasear og besøker restaurantar, hotell og barar som ho eingong har kjent.
Samstundes streifar ho att og fram i tankane mellom fortida, der så mykje har sett merke i henne, og notida, der ho på sett og vis er nummen. I notida treffer ho særleg ei rekkje menn, som ho forhandlar med om nærleik og avstand, verdi og verdløyse, tiltru og fortviling.
Detaljer
- Forlag
- Solum
- Innbinding
- Innbundet
- Språk
- Nynorsk
- Sider
- 227
- ISBN
- 9788256023660
- Utgave
- 1. utg.
- Utgivelsesår
- 2024
- Originaltittel
- Good morning, midnight
- Format
- 22 x 15 cm
Les utdrag
Utdraget er hentet fra e-bok-utgaven. Åpne utdrag herAnmeldelser
«Rhys språk er så friskt og proppet med gode bilder og presise menneskeskildringer, at det er umulig å fatte at boken ikke ble skrevet i vår tid. […] boken [er] evig moderne og en tidløs klassiker i samme slengen.»
Mari Grydeland, Costume
«Intensiteten i romanen, godt ivareteken av omsetjar Grethe Fatima Syéd, oppstår mellom anna i nettopp dette: korleis Sasha på si vandring rundt om i Paris, og i møte med byens lause eksistensar, nesten manisk prøver å handtere minne som strøymer på.»
Margunn Vikingstad, Morgenbladet
«Stor romankunst . Den sagnomsuste romanen God morgon, midnatt av Jean Rhys lever opp til sitt rykte.»
Jonas Hansen Meyer, NRK
«La det være klart: Det finnes et nærmest bunnløst mørke i Rhys. romaner. Men det finnes også noe annet, som gjør hennes heltinner til så fengslende lesning . et skarpt blikk på verden, en sardonisk indre dialog.»
Elise Winterthun, Klassekampens Bokmagasinet