Vurdering for lærelyst og mestring
Det å bidra til elevenes lærelyst gjennom arbeid med vurdering er et overordnet mål som knytter bestemmelsen til individuell vurdering.
Denne utgaven er gjennomgående oppdatert i henhold til nye lover, regler og forskrifter, som følge av den nye opplæringsloven og opplæringsforskriften som trådte i kraft 1. august 2024. Les mer
Denne utgaven er gjennomgående oppdatert i henhold til nye lover, regler og forskrifter, som følge av den nye opplæringsloven og opplæringsforskriften som trådte i kraft 1. august 2024. Les mer
199,-
Paperback
Sendes innen 1 virkedag
Det å bidra til elevenes lærelyst gjennom arbeid med vurdering er et overordnet mål som knytter bestemmelsen til individuell vurdering.
Denne utgaven er gjennomgående oppdatert i henhold til nye lover, regler og forskrifter, som følge av den nye opplæringsloven og opplæringsforskriften som trådte i kraft 1. august 2024.
Elever som har lærelyst, er gjerne mer utholdende i læringsarbeidet enn elever som mangler lærelyst. Utholdenheten gir over tid bedre læringsresultater og en opplevelse av mestring.
I denne boka presenteres åtte metoder for å bidra til lærelyst i vurderings- og læringsarbeidet. Hvert kapittel avsluttes med aktiviteter og refleksjonsoppgaver.
Denne utgaven er gjennomgående oppdatert i henhold til nye lover, regler og forskrifter, som følge av den nye opplæringsloven og opplæringsforskriften som trådte i kraft 1. august 2024.
Elever som har lærelyst, er gjerne mer utholdende i læringsarbeidet enn elever som mangler lærelyst. Utholdenheten gir over tid bedre læringsresultater og en opplevelse av mestring.
I denne boka presenteres åtte metoder for å bidra til lærelyst i vurderings- og læringsarbeidet. Hvert kapittel avsluttes med aktiviteter og refleksjonsoppgaver.
Detaljer
- Forlag
- Fagbokforlaget
- Innbinding
- Paperback
- Språk
- Bokmål
- Sider
- 96
- ISBN
- 9788245051025
- Utgave
- 2. utg.
- Utgivelsesår
- 2024
- Format
- 24 x 17 cm