Språkdidaktikk
I denne boken belyser forfatteren språkundervisningen i et didaktisk helhetsperspektiv. Forfatteren tar for seg den praktiske virksomheten i klasserommet med utgangspunkt i ulike forsknings- og kunnskapsområder. Leseren blir oppmuntret til å gjøre sine egne refleksjoner, trekke slutninger og selv prøve ut nye metoder og innfallsvinkler i sin egen undervisning.
Les mer
489,-
Paperback
Sendes innen 3 - 10 dager
I denne boken belyser forfatteren språkundervisningen i et didaktisk helhetsperspektiv. Forfatteren tar for seg den praktiske virksomheten i klasserommet med utgangspunkt i ulike forsknings- og kunnskapsområder. Leseren blir oppmuntret til å gjøre sine egne refleksjoner, trekke slutninger og selv prøve ut nye metoder og innfallsvinkler i sin egen undervisning.
Boken henvender seg til lærerstudenter og språklærere i alle språk på alle nivåer i utdanningssystemet, til lærere i videreutdanning og ved universitetet og høyskoler, samt rektorer og andre utdanningsansvarlige med interesse for språkundervisning.
Ulrika Tornberg er lektor i språkdidaktikk og forsker ved Institusjonen för lärerutbildning, Uppsala universitetet.
Boken henvender seg til lærerstudenter og språklærere i alle språk på alle nivåer i utdanningssystemet, til lærere i videreutdanning og ved universitetet og høyskoler, samt rektorer og andre utdanningsansvarlige med interesse for språkundervisning.
Ulrika Tornberg er lektor i språkdidaktikk og forsker ved Institusjonen för lärerutbildning, Uppsala universitetet.
Detaljer
- Forlag
- Fag og kultur
- Innbinding
- Paperback
- Språk
- Bokmål
- Sider
- 192
- ISBN
- 9788211004529
- Utgave
- 1. utg.
- Utgivelsesår
- 2000
- Originaltittel
- Språkdidaktik
- Format
- 24 x 17 cm